Sunday, May 12, 2013

Ce-ai în straiţă?

        Se împlinesc vreo 100 de ani, nu chiar 100........33 de ani de când am terminat şcoala generală şi nu ştiu de ce îmi amintesc tocmai acum că într-un an ne-a venit o colegă nouă, Man Lenuţa din Vidolm, Alba. Si intr-o zi Lenuţa m-a intrebat: "Ce-ai în straiţă?" Oooof, eu care credeam că le ştiu pe toate nu aveam raspuns la întrebare!
 - Ce-i aia "straiţă" şi de ce ar trebui să am ceva în ea? (clever, huh?)
În scurtă vreme m-a lamurit că "straiţa" e "traistă" iar întrebarea era de fapt ce aveam în pacheţelul cu  mâncare pentru pauză.
Dacă povestea s-ar fi oprit aici, ar fi rămas doar un dialog drăguţ dintre copilul de la sat şi cel de la oraş, dar Lenuţa mi-a adus de acasă şi mi-a daruit o traistă, prima mea traistă !

        Lenuţa, traista de la tine o mai am şi acum, am modificat-o puţin, şi o port la diverse ocazii. Ba mai mult, mi-am făcut câteva şi le port cu mare plăcere. 


Acum e în lucru traista cu bufniţe, flori, fluturi. Varianta finală s-ar putea să nu fie aşa încărcată sau s-ar putea să-i mai pun mărgele şi nasturi în funcţie de ce idei o să am. 
Sunt foarte fericită când termin ceva şi iese cum îmi place !


 Prima traistă





















No comments:

Post a Comment